Centralna Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) - obowiązek składania deklaracji od 1 lipca 2021 r.
Obowiązek składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)
Od 1 lipca 2021 roku każdy Właściciel lub Zarządca będzie miał obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Deklarację będzie można złożyć drogą elektroniczną na stronie: https://zone.gunb.gov.pl/ lub w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Mycielin (wniosek dostępny pod adresem:https://zone.gunb.gov.pl/dokumenty-do-pobrania/ ).
Na wysłanie deklaracji obywatele będą mieli 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących. W przypadku nowo powstałych obiektów będzie to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Więcej informacji na stronie GUNB: www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq