Zamówienia Publiczne :: PRZETARGI :: Przetargi 2010 |
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Mycielin, dnia 04.08.2010 r. Nr sprawy 341-1/5/2010 ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania Na podstawie art. 93 ust. 1 p. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) Gmina Mycielin zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Przebudowę nawierzchni drogi gminnej Kuszyn - Kościelec Kolonia z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię tłuczniową oraz żwirową". Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 150.000,00 zł brutto. W postępowaniu przetargowych złożono 2 oferty: Oferta Nr 1 PPHU „DANBUD" Józef Dancewicz Emilianów 11 62 - 840 Koźminek Cena oferty brutto 181 756,52 zł. Oferta Nr 2 ROL DRÓG Zakład Usługowo-Produkcyjny Roboty Drogowo-Budowlane inż. Rafał Świątek Rajsko 2 62-860 Opatówek Cena oferty brutto: 170 503,45 zł Ponieważ ceny oferty są wyższe od kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia postępowanie zostało unieważnione. Wójt Gminy
Jerzy Matuszewski
« powrót
Informację wytworzył: - 2010-08-05 13:33:59 Zatwierdził do publikacji: - 2010-08-05 13:33:59 Utworzony: 2010-08-05 13:33:59 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|