Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: zapytania ofertowe 2016 |
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na Dostawę ciepłych obiadów jednodaniowych do szkół na terenie gminy Mycielin
Mycielin, dnia 28.12.2016 r. znak sprawy 271.9W.2016 Działając zgodnie z Zarządzeniem Wójta Nr 17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro Gmina Mycielin, 62 - 831 Korzeniew zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Dostawę ciepłych obiadów jednodaniowych do szkół na terenie Gminy Mycielin. I. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Dzierzbinie, Szkoły Podstawowej w Mycielinie, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kościelcu, Gimnazjum w Korzeniewie i Publicznego Przedszkola Samorządowego w Korzeniewie ciepłych obiadów jednodaniowych w ilości 60 dań dziennie, 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) wraz z transportem wliczonym w koszt zamówienia w okresie od 09.01.2017 r. do 21.06.2017 r. w dni nauki szkolnej. Podana ilość może ulec niewielkim zmianą w zależności od potrzeb. Menu miesięczne stanowi zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 594) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiekcie dla którego posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków gdy są niezgodne umową. Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. Wytyczne dotyczące dostawy: a) obiady należy dostarczyć w ściśle określonych godzinach od 9.30 do 10.30; b) obiady muszą być zgodne z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatur i jakości przewożonych potraw. Kod CPV: 15 89 42 10-6 II. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia 21.06.2017 r. III. Warunki udziału w postępowaniu 3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia 3.4. Zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują IV. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. W ofercie należy podać wartość dostawy brutto. 2. Oferta winna zawierać: - formularz ofertowy na załączonym druku; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia; - zatwierdzone menu miesięczne; - zatwierdzony projekt umowy. 3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego oraz będzie posiadać oznaczenie „Oferta na dostawę ciepłych obiadów do szkół". V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową i sposób obliczenia punktacji W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena - waga 60 % Cena ( z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - 60% Punkty przyznane w kryterium cena za realizację całego zamówienia będą liczone wg następującego wzoru: Najniższa cena oferty Kryterium cena = ------------------------------ x 60 Cena badanej oferty 2.Odległość dowozu posiłków w km od miejsca przygotowania posiłków do siedziby Szkoły Podstawowej w Mycielinie - max 10 pkt. Zamawiającemu zależy, aby dostarczane posiłki były świeże i docierały do dzieci jak najszybciej po ugotowaniu oraz ograniczeniu ryzyka wychłodzenia czy też niedostarczenia posiłków z uwagi na warunki pogodowe i drogowe. Szkoły do których będą dowożone gorące posiłki - obiady jednodaniowe znajdują się w różnych miejscach na terenie gminy Mycielin. Zamawiający w kryterium odległość wskazał Szkołę Podstawową w Mycielinie znajdującą się w centrum gminy. W celu ujednolicenia wyliczenia długości trasy dowozu posiłków w km. Oferta z najkrótszą trasą dowozu posiłków otrzyma maksymalną ilość punktów. Każda kolejna dłuższa trasa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do najkrótszej trasy dowozu. Punkty przyznane w kryterium odległość za realizację całego zamówienia będą liczone wg następującego wzoru C= ( cn : co) x 10 C - ilość punktów w ofercie rozpatrywanej Cn - najkrótsza trasa dowozu posiłków w km Co- trasa dowozu posiłków z badanej oferty 3. W kryterium termin płatności (T) oferta może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Najwyższą liczbę punktów tj. 30 pkt, otrzyma oferta zawierająca najdłuższy termin płatności, pozostali odpowiednio mniej, zgodnie z poniższym opisem: Termin płatności w terminie 7 dni: 10 pkt. Termin płatności 14 dni: 20 pkt. Termin płatności 21 dni: 30 pkt. 1) Zamawiający wymaga minimum 7 dniowego terminu płatności. 2) W przypadku wpisania w ofercie terminu dłuższego niż 21 dni Zamawiający przyzna za termin płatności max 30 punktów. Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100 (pkt). Suma punktów danej oferty uzyskanych z poszczególnych kryteriów stanowić będzie jej punktację końcową porównywalną z wartościami dla innych ofert. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. 2. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy MYCIELIN - sekretariat. 3. Oferty należy składać do dnia 05.01.2017 r. do godz. 10.00 4. Zamawiający otworzy oferty w dniu 05.01.2017 r. o godz. 10.10. Z Oferentem, którego oferta uzyska maksymalną łączną ilość punktów zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia. Załączniki: Załącznik nr 1 - wzór oferty Załącznik nr 2 - menu miesięczne Załącznik nr 3 - projekt umowy Wójt Gminy / - / Jerzy Matuszewski « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2016-12-28 10:52:02 Zatwierdził do publikacji: - 2016-12-28 10:52:02 Utworzony: 2016-12-28 10:52:02 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2017-01-05 14:28:11 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|