Zamówienia Publiczne :: PRZETARGI :: Przetargi 2017 rok |
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na: Przebudowę nawierzchni drogi gminnej nr 119 w miejscowości Kuszyn
Mycielin, dnia 27.06.2017 r. ZP. 271.4W.2017
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na: „Przebudowę nawierzchni drogi gminnej nr 119 w miejscowości Kuszyn"
Zamawiający Gmina Mycielin 62-831 Korzeniew informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 49 000,00 zł brutto ( słownie czterdzieści dziewięć tysięcy zł 00/100). W postępowaniu złożono 1 ofertę o następującej cenie:
„ROL DRÓG" Zakład Usługowo-Produkcyjny Roboty Drogowo-Budowlane inż. Rafał Świątek Rajsko 2 62-860 Opatówek Cena oferty brutto - 87 582,77 zł « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2017-06-28 14:51:58 Zatwierdził do publikacji: - 2017-06-28 14:51:58 Utworzony: 2017-06-28 14:51:58 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2017-06-28 14:52:58 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|