Zamówienia Publiczne :: PRZETARGI :: Przetargi 2017 rok |
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r.
Ogłoszenie nr 105524 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Korzeniew: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mycielin, krajowy numer identyfikacyjny 25085546900000, ul. , 62831 Korzeniew, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7613123, 7513419, faks 0-62 7613181, e-mail urzad@mycielin.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.mycielin.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zagopodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 271.3.1.2017 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. 1. Wymogi dotyczące zagospodarowania odpadów : 1) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1829 ze zm.), ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywania do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczenia masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 r. poz. 676 ze zm.), 2) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych na terenie Gminy Mycielin oraz odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Mycielin przekazywanych za pośrednictwem Przekazującego Odpady, z którym Gmina Mycielin posiada stosowną umowę, 3) Zagospodarowanie obejmuje niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym odpady powstające po segregowaniu, tworzywa sztuczne, metale opakowania wielomateriałowe, szkło, papier i tektura, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny przeterminowane leki chemikalia, odpady rozbiórkowe i budowlane, bioodpady, w tym odpady zielone, popioły i żużle z palenisk domowych. 2. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnione ilości i rodzaju zagospodarowanych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów) , na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Mycielin, 2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu zagospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części: Nie II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2 Dodatkowe kody CPV: 90514000-3 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie z wolnej ręki III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 360093.31 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" , , Plac Św. Józefa 5, 62-800, Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 388900,77 Oferta z najniższą ceną/kosztem 388900,77 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388900,77 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Uchwałą Nr XXV/440/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. uchwalono Plan gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017, Uchwała Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017 załącznik nr 1 określa regiony gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego. Zgodnie z tym załącznikiem Gmina Mycielin została przyporządkowana do Regiony X. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do wyżej wymienionej uchwały Regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych w Regionie X prowadzi ZUOK „ORLI STAW" Orli Staw 2 gm. Ceków. W związku z powyższym usługa objęta niniejszym postępowaniem może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę. Powyższe obiektywne okoliczności potwierdzają spełnienie przesłanki wynikającej z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póź. zm.) zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w celu udzielenia zamówienia publicznego na zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2017-07-07 12:01:58 Zatwierdził do publikacji: - 2017-07-07 12:01:58 Utworzony: 2017-07-07 12:01:58 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|