Zamówienia Publiczne :: PRZETARGI :: Przetargi 2011 |
Ogłoszenie o zamówieniu: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego - Polubić szkołę - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Mycielin
Korzeniew: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego - Polubić szkołę - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Mycielin Numer ogłoszenia: 13702 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mycielin , 62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7613123, 7513419, faks 0-62 7613181. - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mycielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego - Polubić szkołę - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Mycielin. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego - Polubić szkołę - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Mycielin. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi będą realizowane w następujących szkołach: Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Dzierzbinie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin zajęć w roku szkolnym 2010/2011 dla 10 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 15 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 6 uczniów. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 18 uczniów. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych - 90 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 11 uczniów. Zadanie nr II. - Szkoła Podstawowa w Mycielinie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin zajęć w roku szkolnym 2010/2011 dla 17 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych - 60 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 10 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 7 uczniów. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 60 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 42 uczniów. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych - 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 23 uczniów. 6.Zajęcia rewalidacji indywidualnej dla uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi - 60 godzin zajęć w roku szkolnym 2010/2011 dla 2 uczniów. Zadanie nr III. - Szkoła Podstawowa w Kościelcu 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 70 godzin zajęć w roku szkolnym 2010/2011 dla 13 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych - 105 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 15 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 15 uczniów. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 35 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 10 uczniów. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów szczególnie uzdolnionych - 35 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 10 uczniów. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne dla uczniów szczególnie uzdolnionych - 35 godzin w roku szkolnym 2010/2011 dla 9 uczniów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi: 1.Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. 2.Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie I.1, I.2, I.5 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie I.3. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie I.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie II.1, II.2, II.5, - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczanie w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie II.3 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie II.4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej Zadanie II.6 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie pedagogiki specjalnej - rewalidacja/oligofrenopedagogika Zadanie III.1, III.2,III.5, III.6- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej Zadanie III.3.- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii Zadanie III.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej. 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY -
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2.Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2) zmniejszenie liczby godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 3) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmiany godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 6) zmiany umowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy,. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Mycielin z /s w Słuszkowie 62-831 Korzeniew pokój nr 9. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Mycielin z /s w Słuszkowie 62-831 Korzeniew sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie « powrót
Informację wytworzył: - 2011-01-27 12:39:17 Zatwierdził do publikacji: - 2011-01-27 12:39:17 Utworzony: 2011-01-27 12:39:17 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2011-01-31 08:02:32 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|