Urząd Gminy |
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI |
RADA GMINY MYCIELIN |
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ |
Prawo lokalne |
FINANSE i BUDŻET |
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY |
Ochrona Środowiska |
Zamówienia Publiczne |
Organizacje Pożytku Publicznego |
Wybory |
Instytucje kultury |
Pozostałe |
Ocena przydatności wody do spożycia |
|
Zamówienia Publiczne :: PRZETARGI :: Przetargi 2019r. |
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na usługę oświetleniową placów, ulic i dróg publicznych w Gminie Mycielin w roku 2020
Ogłoszenie nr 550266973-N-2019 z dnia 06-12-2019 r. Mycielin: Oświetlenie ulic placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność lub będącej w posiadaniu wykonawcy na terenie Gminy Mycielin w roku 2020. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie Informacje dodatkowe: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mycielin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085546900000, ul. Słuszków 27, 62-831 Mycielin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7613123, 7513419, e-mail urzad@mycielin.pl, faks 62 7613181. Adres strony internetowej (url): myciel.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie ulic placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność lub będącej w posiadaniu wykonawcy na terenie Gminy Mycielin w roku 2020. Numer referencyjny ZP.271.2.1.2019 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego II.2) Rodzaj zamówienia Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Nie II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Oświetlenie ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność lub będącej w posiadaniu Wykonawcy na terenie Gminy Mycielin w roku 2020. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca: 1) zakupi we własnym imieniu energię elektryczną i usługę dystrybucji energii elektrycznej do zasilania infrastruktury oświetleniowej , 2) wykonywał będzie prace i czynności eksploatacyjno- konserwacyjne zmierzające do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej, w szczególności : a) monitorował infrastrukturę oświetleniową , b) wymieniał źródła światła i inne niesprawne elementy opraw oświetleniowych, c) w przypadku braku technicznej możliwości i naprawy wymieniał oprawy oświetleniowe, d) regulował oraz wymieniał uszkodzone elementy uszkodzone elementy aparatury zasilającej i sterowniczej, e) naprawiał lub wymieniał uszkodzone przewody i kable w liniach zasilających infrastrukturę oświetleniową, f) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane konstrukcje nośne opraw, g) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane szafki /złącza oświetleniowe, h) zabezpieczał lub wymieniał pokrywy wnęk latarni ulicznych lub szafek / złączy oświetleniowych, i) wykonywał pomiary okresowe - zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) zabezpieczał i odtwarzał skutki zdarzeń komunikacyjnych, siły wyższej i innych zdarzeń losowych, k) postępował z odpadami - zgodnie z obowiązującymi przepisami) pionował latarnie uliczne, m) zarządzał sterowaniem urządzeń infrastruktury oświetleniowej, n) przyjmował zgłoszenia o awariach i prowadził ich rejestr, o) inne wskazane przez Zamawiającego prace, jeżeli posiada techniczno - prawno - organizacyjną możliwość ich realizacji. II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: SEKCJA III: PROCEDURA III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki III.2) Podstawa prawna Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67ust.1 pkt.1lit.a ustawy Pzp. III.3 Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Usługa oświetlenia placów, ulic i dróg publicznych na terenie Gminy Mycielin może być świadczony tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Właścicielem infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Mycielin jest Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o. o. ul. Wrocławska 71 A 62-800 Kalisz. W zaistniałej sytuacji jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi oświetleniowe jest ww. spółka. Z uwagi na powyższe zasadne jest przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o. o. , , ul. Wrocławska 71A, 62-800, Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2019-12-06 13:07:17 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2019-12-06 13:07:17 Utworzony: 2019-12-06 13:07:17 przez Daria Zawiasa (modyfikator)
|