Ochrona Środowiska :: DECYZJE ŚRODOWISKOWE :: Zawiadomienia |
Zawiadomienie z dn. 08.06.2021r.o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 17.05.2021r (data wpływu do urzędu 19.05.2021r) PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z.o.o.
RRŚ. 6220.8.2021.KŚ ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. z 2021 roku Dz. U. poz. 735) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r, poz. 247) Wójt Gminy Mycielin ZAWIADAMIA STRONY POSTĘPOWANIA o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 17.05.2021r (data wpływu do urzędu 19.05.2021r) PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z.o.o. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 610/4 w obrębie Zamęty, gmina Mycielin". Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 kpa do czynnego w nim udziału w każdym stadium. Strony mogą brać czynny udział na każdym etapie postępowania, mogą zapoznawać się aktami zgromadzonymi w przedmiotowej sprawie oraz składać uwagi i wnioski w siedzibie Urzędu Gminy Mycielin, pokój nr 1 od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania. Przedmiotowa inwestycja kwalifikuje się jako przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019r. poz. 1839). Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy ooś, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia wydaje się po uzyskaniu opinii organów opiniujących oraz ewentualnego uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu i organem właściwym w sprawach ocen wodnoprawnych. Wobec powyższego, rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień. Zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy, nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa niniejsze zawiadomienie zostanie zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie BIP Urzędu Gminy Mycielin, www.bip.mycielin.pl, na tablicy ogłoszeń UG Mycielin. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej. « powrót
Informację wytworzył: Barbara Ignatowicz - 2021-06-09 08:25:54 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2021-06-09 08:25:54 Utworzony: 2021-06-09 08:25:54 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|