Ochrona Środowiska :: DECYZJE ŚRODOWISKOWE :: Zawiadomienia |
Zawiadomienie z dn. 19.08.21 r. dot. „Budowy farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 390, 727 w obrębie Gadów gmina Mycielin”
ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. z 2021 roku Dz. U. poz. 735) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r, poz. 247 ze zm.) Wójt Gminy Mycielin ZAWIADAMIA STRONY POSTĘPOWANIA że w wyniku prowadzonego postępowania z wniosku Prezesa Zarządu PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z.o.o. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 390, 727 w obrębie Gadów gmina Mycielin", został skompletowany materiał dowodowy. Przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przedmiotowej sprawie zawiadamiam zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r. poz. 735), że strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym dostępnym do wglądu w Urzędzie Gminy Mycielin, pokój nr 1 w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia w godzinach 9.00- 14.00. W wyżej podanym terminie strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dokumentami a także wypowiedzieć się co do zebranych materiałów i dowodów stosownie do dyspozycji w art. 10 § 1 wyżej cytowanej ustawy: „organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym studium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zabranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań" oraz art 73 § 1 i § 2 ustawy: „Strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Strona może żądać uwierzytelnienia odpisów lub kopii akt sprawy lub wydania jej z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów, o ile jest to uzasadnione ważnym interesem strony". Informuję ponadto, że po wyznaczonym terminie na podstawie zgromadzonych dokumentów zostanie wydana decyzja w przedmiotowej sprawie. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa niniejsze zawiadomienie zostanie zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie BIP Urzędu Gminy Mycielin, www.bip.mycielin.pl i na tablicy ogłoszeń UG Mycielin. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej. « powrót
Informację wytworzył: Barbara Ignatowicz - 2021-08-20 11:40:07 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2021-08-20 11:40:07 Utworzony: 2021-08-20 11:40:07 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|