Strona korzysta z plików cookies [przeczytaj więcej] / Kontrast: Kontrast żółty - czarny | Kontrast czarny - biały / Rozmiar czcionki: A | A+ | A++
Góra BIP Logo
czwartek, 02. maja 2024 r.
Grafika Menu Głównego - Punkt Strona główna BIP
Grafika Menu Głównego - PunktInformacje
Grafika Menu Głównego Strzałka DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Grafika Menu Głównego Strzałka Tekst łatwy do czytania (ETR)
Grafika Menu Głównego Strzałka Elektroniczny plik zawierający tekst odczytywany maszynowo
Grafika Menu Głównego Strzałka Działalność lobbingowa
Grafika Menu Głównego Strzałka Stypendium Wójta Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Ogłoszenia, kurendy, informacje na 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka RODO
Grafika Menu Głównego Strzałka Gmina Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Kontakt
Grafika Menu Głównego Strzałka Nabór na stanowisko
Grafika Menu Głównego Strzałka Nieruchomości przeznaczone na sprzedaż i do wydzierżawienia
Grafika Menu Głównego Strzałka Dokumenty do pobrania dla uczestników przetargu
Grafika Menu Głównego Strzałka Plany, Programy, Regulaminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Praca dla absolwentów
Grafika Menu Głównego Strzałka Konsultacje społeczne
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory sołtysów i rad sołeckich
Grafika Menu Głównego Strzałka Raport o stanie gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Zdalna Szkoła
Grafika Menu Głównego Strzałka Spis Rolny 2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Zdalna Szkoła +
Grafika Menu Głównego Strzałka "Poznaj Polskę"
Grafika Menu Głównego Strzałka Rekrutacja do przedszkoli i kl. I szkół podstawowych" na rok szkolny 2022/2023
Grafika Menu Głównego Strzałka "Posiłek w szkole i w domu"
Grafika Menu Głównego Strzałka Program Lekcje o Finansach
Grafika Menu Głównego - PunktUrząd Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Regulamin organizacyjny Urzędu
Grafika Menu Głównego Strzałka Kierownictwo Urzędu
Grafika Menu Głównego Strzałka Referaty i stanowiska
Grafika Menu Głównego Strzałka Kodeks Etyki
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestry, ewidencje i archiwa
Grafika Menu Głównego Strzałka rejestr danych osobowych
Grafika Menu Głównego - PunktKOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Grafika Menu Głównego Strzałka Urząd Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka GOPS
Grafika Menu Głównego Strzałka Biblioteka Publiczna Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka ZOJ
Grafika Menu Głównego - PunktRADA GMINY MYCIELIN
Grafika Menu Głównego Strzałka Sesja
Grafika Menu Głównego Strzałka Dane adresowe
Grafika Menu Głównego Strzałka Skład Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Zawiadomienia o sesji
Grafika Menu Głównego Strzałka Protokoły Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Komisje Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Transmisje z obrad Rady Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Interpelacje i zapytania
Grafika Menu Głównego Strzałka Wykaz głosowania Radnych Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - PunktJAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Grafika Menu Głównego Strzałka Karty usług publicznych
Grafika Menu Głównego - PunktPrawo lokalne
Grafika Menu Głównego Strzałka Statut
Grafika Menu Głównego Strzałka Uchwały Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Zarządzenia Wójta Gminy
Grafika Menu Głównego - PunktFINANSE i BUDŻET
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet 2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet 2019r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wieloletnia Prognoza Finansowa
Grafika Menu Głównego Strzałka Sprawozdania z wykonania budżetu
Grafika Menu Głównego Strzałka Opinie RIO
Grafika Menu Głównego Strzałka Udzielone ulgi i umorzenia
Grafika Menu Głównego Strzałka Pomoc publiczna
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje o stanie mienia komunalnego
Grafika Menu Głównego Strzałka Sprawozdania finansowe
Grafika Menu Głównego Strzałka Kontrole
Grafika Menu Głównego - Punkt
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE   »
Grafika Menu Głównego - PunktSAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY
Grafika Menu Głównego Strzałka Sołectwa Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - PunktOchrona Środowiska
Grafika Menu Głównego Strzałka DECYZJE ŚRODOWISKOWE
Grafika Menu Głównego Strzałka ZDROWIE
Grafika Menu Głównego Strzałka Gospodarka odpadami
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje
Grafika Menu Głównego Strzałka Harmonogramy wywozu
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestr działalności regulowanej
Grafika Menu Głównego Strzałka Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
Grafika Menu Głównego Strzałka Poziomy recykllingu
Grafika Menu Głównego Strzałka Segregacja odpadów
Grafika Menu Głównego Strzałka AZBEST
Grafika Menu Głównego Strzałka Baza Ocen Oddziaływania na środowisko
Grafika Menu Głównego Strzałka Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
Grafika Menu Głównego - PunktZamówienia Publiczne
Grafika Menu Głównego Strzałka PRZETARGI
Grafika Menu Głównego Strzałka Zapytania ofertowe
Grafika Menu Głównego - Punkt
Dokumenty do pobrania   »
Grafika Menu Głównego - PunktOrganizacje Pożytku Publicznego
Grafika Menu Głównego Strzałka Konkursy, ogłoszenia, rozstrzygnięcia
Grafika Menu Głównego - Punkt
Oświadczenia majątkowe   »
Grafika Menu Głównego - PunktWybory
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego - 9 czerwca 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 2023r. oraz referendum
Grafika Menu Głównego Strzałka Podział Gminy Mycielin na okręgi wyborcze
Grafika Menu Głównego Strzałka Podział Gminy Mycielin na stałe obwody głosowania
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 28.06.2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 2019 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019r.
Grafika Menu Głównego Strzałka INFORMACJE
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2018
Grafika Menu Głównego Strzałka Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Prezydenta RP 2015r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2014r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Parlamentu Europejskiego
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory prezydenckie 2010
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2010
Grafika Menu Głównego Strzałka
Wybory ławników sądowych   »
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Parlamentarne 2011
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Izb Rolniczych
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Parlamentarne 2015
Grafika Menu Głównego - PunktInstytucje kultury
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestr Instytucji Kultury
Grafika Menu Głównego Strzałka Księgi Rejestrowe Instytucji Kultury
Grafika Menu Głównego - PunktPozostałe
Grafika Menu Głównego Strzałka ZAKUP PREFERENCYJNY PALIWA STAŁEGO DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH
Grafika Menu Głównego Strzałka
Wielkopolska Karta Rodziny
Grafika Menu Głównego Strzałka Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 rok
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje Powiatowego Lekarza Weterynarii Kaliszu
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kaliszu
Grafika Menu Głównego - Punkt Instrukcja Obsługi
Grafika Menu Głównego - Punkt Informacje nieudostępnione w BIP
Grafika Menu Głównego - Punkt Redakcja
Grafika Menu Głównego - Punkt Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Grafika Menu Głównego - Punkt Mapa serwisu
Grafika Menu Głównego - PunktOcena przydatności wody do spożycia
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Dzierzbin
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Danowiec
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Kościelec
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Korzeniew
Grafika Menu Głównego - Punkt Dzienniki Ustaw
Grafika Menu Głównego - Punkt Monitory Polski
Grafika Menu Głównego - Punkt Rejestr zmian
Grafika Menu Głównego - Punkt Statystyki odwiedzin
Grafika Menu Głównego - Punkt Administracja
Grafika Menu Głównego - Punkt Portal Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - Punkt Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Grafika Menu Głównego - Punkt Polityka cookies
Grafika Menu Głównego - Punkt Archiwalny BIP (2010 > )
 Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: Zapytania ofertowe 2022 r.
Zapytanie ofertowe pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin”

Załączniki:
  » Zapytanie ofertowe pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin” (322 KB)
  » Formularz ofertowy- załącznik nr 1 (158 KB)
  » Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2 (246 KB)
  » Umowa powierzenia - załącznik nr 3 (418 KB)
  » Formularz odbioru - załacznik nr 4 (205 KB)
  » Klauzula informacyjna - załącznik nr 5 (165 KB)
  » Odpowiedzi do otrzymanych pytań (131 KB)
  » Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (23 KB)
  » Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (28 KB)
  » Informacja z otwarcia ofert (49 KB)

ZAPYTANIE OFERTOWE


Działając zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2021 Wójta Gminy Mycielin z dnia 12 lutego 2021 r. w sprawie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto na podstawie art. 2, ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)

Gmina Mycielin zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin" dofinasowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Zamawiający:

Gmina Mycielin z siedzibą w Słuszkowie,

Słuszków 27, 62-831 Korzeniew

NIP: 968-085-77-20

REGON: 250855469



  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin" polegające na przygotowaniu, odbiorze, załadowaniu, transporcie oraz przekazaniu na składowisko niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest z nieruchomości zgromadzonych na terenie Gminy Mycielin.

  1.  
    1. Zgodnie z przeprowadzoną inwentaryzacją oraz zgłoszeniami mieszkańców przewiduję się utylizację na szacunkową ilość wyrobów zawierających azbest, będąca przedmiotem zamówienia 100 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ww. liczby, ze względu na trwającą procedurę przyjmowania wniosków od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mycielin (względne korekty wniosków).

    2. Szczegółowy wykaz nieruchomości, wraz z danymi kontaktowymi właścicieli oraz zdeklarowaną ilością wyrobów, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych ( zał. nr 3).

Ilość wyrobów zawierających azbest oraz ilość właścicieli nieruchomości składających się na przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń co do ilości faktycznie zdemontowanych i odebranych wyrobów azbestowych.

  1.  
    1. Wykonawca, po otrzymaniu ww. wykazu, skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie we własnym zakresie, na własny koszt i uzgodni termin wykonania przedmiotowej usługi. Termin powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości jak i dla Wykonawcy, jednak nie może być dłuższy niż termin końcowy realizacji całości zamówienia.



  1. W trakcie i po realizacji usługi zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty potwierdzające realizację poszczególnych etapów zadania:



  1.  
    1. Rozliczenie z właścicielem nieruchomości:

  • Protokół odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości, Wykonawcą i Zamawiającym wg zał. nr 4 będzie zawierać: czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości, podpis właściciela nieruchomości ( lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna lub wspólnota mieszkaniowa, adres nieruchomości, z której usunięto azbest, rodzaj odpadów, wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 lub mb oraz w Mg, datę podpisania protokołu, podpis przedstawiciela Zamawiającego, podpis Wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby uprawnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, pieczęć firmową Wykonawcy (Wykonawca zważy i zarejestruje ciężar odpadu usuwanego z danej nieruchomości oraz udokumentuje czynności ważenia w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości).

  • Oświadczenia Wykonawcy, sporządzone dla poszczególnych nieruchomości o prawidłowym wykonaniu prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 Nr., 71 poz. 649 ze zm.).



  1.  
    1. Końcowy protokół odbioru zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi zwierać będzie następujące elementy:

  • czytelne imię i nazwisko oraz podpis upoważnionego do odbioru prac przedstawiciela Zamawiającego ze wskazaniem pełnionej funkcji,

  • pieczęć Zamawiającego,

  • czytelne imię i nazwisko oraz podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

  • ilość zutylizowanych przez Wykonawcę materiałów zawierających azbest tj. powierzchnia w m2 oraz waga w Mg

  • datę podpisania protokołu (data podpisania protokołu nie jest tożsama z datą sporządzenia protokołu).



  1.  
    1. Karta przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest (potwierdzające udokumentowanie utylizacji odpadów).



  1. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego faktu, określonego przez przedmiot zamówienia, a wiec wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w tracie realizacji.



  1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

    1. Sporządzenie szczegółowego harmonogramu prac uwzględniającego co najmniej 7 dniowy okres przypadający od zgłoszenia do rozpoczęcia prac na terenie gminy Mycielin.

    2. Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie właścicielowi lub zarządcy obiektu będącego przedmiotem prac oświadczenia stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia ternu z azbestu oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót.

    3. Oznakowanie obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac.

    4. Sporządzenie protokół odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości, Wykonawcą i Zamawiającym wg zał. nr 4 zawierający: czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości, podpis właściciela nieruchomości ( lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna lub wspólnota mieszkaniowa, adres nieruchomości, z której usunięto azbest, rodzaj odpadów, wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 lub mb oraz w Mg, datę podpisania protokołu, podpis przedstawiciela Zamawiającego, podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby uprawnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, pieczęć firmową wykonawcy (Wykonawca zważy i zarejestruje ciężar odpadu usuwanego z danej nieruchomości, czynności ważenia Wykona i udokumentuje w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości);

    5. Przekazanie Zamawiającemu jednego egzemplarza oryginałów Karty przekazania odpadów na stanowisko odpadów niebezpiecznych. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać określone miejsce unieszkodliwia odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające Pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwienie wyrobów zawierające azbest) oraz poświadczenie przez przedstawiciela składowiska, unieszkodliwienia dostarczonej partii odpadów. Karta przekazania odpadów winna również zawierać dokładne dane gminy, z której były odebrane wyroby zawierające azbest oraz wyszczególnienie ich ilości.

    6. Wykonawca zmówienia stanie się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac.

    7. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest.

    8. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przyjęcia. Wykonawca poniesie odpowiedzialność z tytułu ewentualnych szkód wyrządzonych przy realizacji przedmiotu umowy, jak również z tytułu ewentualnych kar administracyjnych, grzywien i innych podobnych świadczeń. Ilekroć Zamawiający obciążany zostanie tego rodzaju świadczeniami lub kosztami, Wykonawca zobowiązany będzie zwolnić Zamawiającego ze zobowiązania lub pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego.

    9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodu ekonomicznych, bieżących potrzeb, warunków programu dofinansowania przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniami przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

    10. Wszelkie roboty, które były do przeprowadzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostaną zgłoszone Zamawiającemu (wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszty własne.



  1. Zakończenie robót nastąpi na następujących zasadach:

    1. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o wykonaniu zdania i gotowości do odbioru prac. Wraz z powiadomieniem przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty wymienione w ust 2.

    2. Zamawiający w ciągu 7 dni, od dnia otrzymania zgłoszenia data wpływu do siedziby Zamawiającego wyznaczy termin odbioru prac powiadamiając o tym Wykonawcę.

    3. Z odbioru przedmiotowych robót zostanie spisany protokół, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.

    4. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę ww. dokumentów do rozliczenia, Wykonawca wystawi fakturę za wykonane prace.

    5. Faktura będzie płatna w terminie 14 dni, licząc od prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury do siedziby Zamawiającego.

    6. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi płatne będzie przelewem.

    7. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależnego wykonania zadania.



  1. Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.



  1. Wymagania wobec Wykonawcy oraz sposób złożenia oferty.

    1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Dodatkowo należy załączyć następujące dokumenty (w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem):

  • Aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów niebezpiecznych lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie,

  • Umowę z zarządzającym składowanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający gotowość przyjęcia odpadów na stałe do unieszkodliwienia (nie do magazynowania) w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia,

  • Zaświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia,

  • Dokument potwierdzający posiadanie aktualnego numeru rejestrowego, wpisu w zakresie transportu odpadów i decyzji administracyjnej zezwalającej co najmniej na zbieranie odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO),

  • Wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli dotyczy.

  • Podpisaną Klauzulę Informacji RODO ( załącznik nr 5)

Zmawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii ww. dokumentów.

  1.  
    1. Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu ofertowym adres e-mail oraz numer telefon do kontaktu. Oferty bez ww. danych nie będą rozpatrywane.



  1.  
    1. Zaproponowana oferta winna zawierać:

  • Wartość netto przedmiotu zamówienia,

  • Obowiązujący podatek od wartości i usług (8% VAT),

  • Wartość brutto przedmiotu zamówienia.


  1. Termin i miejsce składnia ofert.

    1. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy Mycielin, Słuszków 27, 62-831 Korzeniew - osobiście w Sekretariacie Urzędu lub za pośrednikiem poczty bądź kuriera.

    2. Oferty należy składać do dnia 24.11.2022 r. do godz. 10.00 w zaklejonych kopertach z oznaczeniem: „OFERTA na zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin".

    3. Zamawiający otworzy oferty w dniu 24.11.2022 r o godz. 10.30



  1. Kryterium oceny oferty.

Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena brutto za 1 Mg odebranych, załadowanych, przetransportowanych i unieszkodliwianych wyrobów zawierających azbest przedstawiona w formularzu ofertowym, stanowiący zał. nr 1 do niniejszego zapytania.

Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.



  1. Istotne zapisy do umowy.

    1. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn całkowitej wagi wyrażonej w Mg załadowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest zgodnie z kartą przekazania odpadów oraz stawki ryczałtowej za 1 Mg brutto zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym niniejszego zapytania ofertowego.

    3. Wykonawca oświadcza, że gwarantuje stałość stawki do czasu zakończenia zadania.



  1. Sposób kontaktu z Zamawiającym.

Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia udziela:

Dawid Nowak - Młodszy Referent ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych

tel. (62) 751 34 14, e-mail: projekty@mycielin.pl

Zamawiający będzie się komunikować z Wykonawcą w formie elektronicznej na adres podany w formularzu ofertowym oraz telefonicznie.

  1. Załączniki do zapytania ofertowego:

    1. Formularz oferty - załącznik nr 1

    2. Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2

    3. Projekt umowy powierzania przetwarzania danych dobowych - załącznik nr 3

    4. Projekt protokołu odbioru - załącznik nr 4

    5. Klauzula Informacji RODO - załącznik nr 5


« powrót

Informację wytworzył: - 2022-11-16 14:48:24
Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2022-11-16 14:48:24
Utworzony: 2022-11-16 14:48:24 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
Ostatnio zmodyfikowany: 2022-11-30 11:43:07 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
 Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 1.4 góra strony