Urząd Gminy |
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI |
RADA GMINY MYCIELIN |
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ |
Prawo lokalne |
FINANSE i BUDŻET |
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY |
Ochrona Środowiska |
Zamówienia Publiczne |
Organizacje Pożytku Publicznego |
Wybory |
Instytucje kultury |
Pozostałe |
Ocena przydatności wody do spożycia |
|
Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: Zapytania ofertowe 2022 r. |
Zapytanie ofertowe pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin”
ZAPYTANIE OFERTOWE Działając zgodnie z Zarządzeniem nr 9/2021 Wójta Gminy Mycielin z dnia 12 lutego 2021 r. w sprawie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto na podstawie art. 2, ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) Gmina Mycielin zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin" dofinasowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zamawiający: Gmina Mycielin z siedzibą w Słuszkowie, Słuszków 27, 62-831 Korzeniew NIP: 968-085-77-20 REGON: 250855469 -
Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin" polegające na przygotowaniu, odbiorze, załadowaniu, transporcie oraz przekazaniu na składowisko niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest z nieruchomości zgromadzonych na terenie Gminy Mycielin. -
-
Zgodnie z przeprowadzoną inwentaryzacją oraz zgłoszeniami mieszkańców przewiduję się utylizację na szacunkową ilość wyrobów zawierających azbest, będąca przedmiotem zamówienia 100 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty ww. liczby, ze względu na trwającą procedurę przyjmowania wniosków od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mycielin (względne korekty wniosków). -
Szczegółowy wykaz nieruchomości, wraz z danymi kontaktowymi właścicieli oraz zdeklarowaną ilością wyrobów, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych ( zał. nr 3).
Ilość wyrobów zawierających azbest oraz ilość właścicieli nieruchomości składających się na przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń co do ilości faktycznie zdemontowanych i odebranych wyrobów azbestowych. -
-
Wykonawca, po otrzymaniu ww. wykazu, skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie we własnym zakresie, na własny koszt i uzgodni termin wykonania przedmiotowej usługi. Termin powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości jak i dla Wykonawcy, jednak nie może być dłuższy niż termin końcowy realizacji całości zamówienia.
-
W trakcie i po realizacji usługi zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty potwierdzające realizację poszczególnych etapów zadania: -
-
Rozliczenie z właścicielem nieruchomości:
-
Protokół odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości, Wykonawcą i Zamawiającym wg zał. nr 4 będzie zawierać: czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości, podpis właściciela nieruchomości ( lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna lub wspólnota mieszkaniowa, adres nieruchomości, z której usunięto azbest, rodzaj odpadów, wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 lub mb oraz w Mg, datę podpisania protokołu, podpis przedstawiciela Zamawiającego, podpis Wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby uprawnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, pieczęć firmową Wykonawcy (Wykonawca zważy i zarejestruje ciężar odpadu usuwanego z danej nieruchomości oraz udokumentuje czynności ważenia w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości). -
Oświadczenia Wykonawcy, sporządzone dla poszczególnych nieruchomości o prawidłowym wykonaniu prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 Nr., 71 poz. 649 ze zm.). -
-
Końcowy protokół odbioru zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi zwierać będzie następujące elementy:
-
czytelne imię i nazwisko oraz podpis upoważnionego do odbioru prac przedstawiciela Zamawiającego ze wskazaniem pełnionej funkcji, -
pieczęć Zamawiającego, -
czytelne imię i nazwisko oraz podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, -
ilość zutylizowanych przez Wykonawcę materiałów zawierających azbest tj. powierzchnia w m2 oraz waga w Mg -
datę podpisania protokołu (data podpisania protokołu nie jest tożsama z datą sporządzenia protokołu). -
-
Karta przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest (potwierdzające udokumentowanie utylizacji odpadów).
-
Wykonawca będzie zobowiązany wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego faktu, określonego przez przedmiot zamówienia, a wiec wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w tracie realizacji. -
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: -
Sporządzenie szczegółowego harmonogramu prac uwzględniającego co najmniej 7 dniowy okres przypadający od zgłoszenia do rozpoczęcia prac na terenie gminy Mycielin. -
Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie właścicielowi lub zarządcy obiektu będącego przedmiotem prac oświadczenia stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia ternu z azbestu oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. -
Oznakowanie obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac. -
Sporządzenie protokół odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości, Wykonawcą i Zamawiającym wg zał. nr 4 zawierający: czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości, podpis właściciela nieruchomości ( lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna lub wspólnota mieszkaniowa, adres nieruchomości, z której usunięto azbest, rodzaj odpadów, wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 lub mb oraz w Mg, datę podpisania protokołu, podpis przedstawiciela Zamawiającego, podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby uprawnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji, pieczęć firmową wykonawcy (Wykonawca zważy i zarejestruje ciężar odpadu usuwanego z danej nieruchomości, czynności ważenia Wykona i udokumentuje w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości); -
Przekazanie Zamawiającemu jednego egzemplarza oryginałów Karty przekazania odpadów na stanowisko odpadów niebezpiecznych. Na karcie przekazania odpadów powinno zostać określone miejsce unieszkodliwia odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające Pozwolenie zintegrowane na unieszkodliwienie wyrobów zawierające azbest) oraz poświadczenie przez przedstawiciela składowiska, unieszkodliwienia dostarczonej partii odpadów. Karta przekazania odpadów winna również zawierać dokładne dane gminy, z której były odebrane wyroby zawierające azbest oraz wyszczególnienie ich ilości. -
Wykonawca zmówienia stanie się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. -
Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest. -
Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przyjęcia. Wykonawca poniesie odpowiedzialność z tytułu ewentualnych szkód wyrządzonych przy realizacji przedmiotu umowy, jak również z tytułu ewentualnych kar administracyjnych, grzywien i innych podobnych świadczeń. Ilekroć Zamawiający obciążany zostanie tego rodzaju świadczeniami lub kosztami, Wykonawca zobowiązany będzie zwolnić Zamawiającego ze zobowiązania lub pokryć koszty poniesione przez Zamawiającego. -
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodu ekonomicznych, bieżących potrzeb, warunków programu dofinansowania przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniami przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. -
Wszelkie roboty, które były do przeprowadzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostaną zgłoszone Zamawiającemu (wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszty własne. -
Zakończenie robót nastąpi na następujących zasadach: -
Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o wykonaniu zdania i gotowości do odbioru prac. Wraz z powiadomieniem przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty wymienione w ust 2. -
Zamawiający w ciągu 7 dni, od dnia otrzymania zgłoszenia data wpływu do siedziby Zamawiającego wyznaczy termin odbioru prac powiadamiając o tym Wykonawcę. -
Z odbioru przedmiotowych robót zostanie spisany protokół, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. -
Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę ww. dokumentów do rozliczenia, Wykonawca wystawi fakturę za wykonane prace. -
Faktura będzie płatna w terminie 14 dni, licząc od prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury do siedziby Zamawiającego. -
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi płatne będzie przelewem. -
Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależnego wykonania zadania. -
Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. -
Wymagania wobec Wykonawcy oraz sposób złożenia oferty. -
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Dodatkowo należy załączyć następujące dokumenty (w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem): -
Aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów niebezpiecznych lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie, -
Umowę z zarządzającym składowanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub inny dokument potwierdzający gotowość przyjęcia odpadów na stałe do unieszkodliwienia (nie do magazynowania) w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, -
Zaświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia, -
Dokument potwierdzający posiadanie aktualnego numeru rejestrowego, wpisu w zakresie transportu odpadów i decyzji administracyjnej zezwalającej co najmniej na zbieranie odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), -
Wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli dotyczy. -
Podpisaną Klauzulę Informacji RODO ( załącznik nr 5) Zmawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii ww. dokumentów. -
-
Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu ofertowym adres e-mail oraz numer telefon do kontaktu. Oferty bez ww. danych nie będą rozpatrywane.
-
-
Zaproponowana oferta winna zawierać:
-
Wartość netto przedmiotu zamówienia, -
Obowiązujący podatek od wartości i usług (8% VAT), -
Wartość brutto przedmiotu zamówienia. -
Termin i miejsce składnia ofert. -
Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy Mycielin, Słuszków 27, 62-831 Korzeniew - osobiście w Sekretariacie Urzędu lub za pośrednikiem poczty bądź kuriera. -
Oferty należy składać do dnia 24.11.2022 r. do godz. 10.00 w zaklejonych kopertach z oznaczeniem: „OFERTA na zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mycielin". -
Zamawiający otworzy oferty w dniu 24.11.2022 r o godz. 10.30 -
Kryterium oceny oferty. Jedynym kryterium oceny oferty będzie cena brutto za 1 Mg odebranych, załadowanych, przetransportowanych i unieszkodliwianych wyrobów zawierających azbest przedstawiona w formularzu ofertowym, stanowiący zał. nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. -
Istotne zapisy do umowy. -
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. -
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn całkowitej wagi wyrażonej w Mg załadowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest zgodnie z kartą przekazania odpadów oraz stawki ryczałtowej za 1 Mg brutto zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym niniejszego zapytania ofertowego. -
Wykonawca oświadcza, że gwarantuje stałość stawki do czasu zakończenia zadania. -
Sposób kontaktu z Zamawiającym. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu zamówienia udziela: Dawid Nowak - Młodszy Referent ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych tel. (62) 751 34 14, e-mail: projekty@mycielin.pl Zamawiający będzie się komunikować z Wykonawcą w formie elektronicznej na adres podany w formularzu ofertowym oraz telefonicznie. -
Załączniki do zapytania ofertowego: -
Formularz oferty - załącznik nr 1 -
Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 2 -
Projekt umowy powierzania przetwarzania danych dobowych - załącznik nr 3 -
Projekt protokołu odbioru - załącznik nr 4 -
Klauzula Informacji RODO - załącznik nr 5 « powrót
Informację wytworzył: - 2022-11-16 14:48:24 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2022-11-16 14:48:24 Utworzony: 2022-11-16 14:48:24 przez Monika Wiśniewska (modyfikator) Ostatnio zmodyfikowany: 2022-11-30 11:43:07 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|