Informacje :: Raport o stanie gminy |
Raport o stanie Gminy Mycielin za rok 2022
R A P O R T O S T A N I E G M I N Y M Y C I E L I N za rok 2022 Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) Wójt Gminy Mycielin przedstawia Radzie Gminy Mycielin Raport o stanie Gminy Mycielin za rok 2022. W celu realizacji ustawowego obowiązku Wójt Gminy Mycielin złożył Raport o stanie Gminy Mycielin za rok 2022 w dniu 31 maja 2023 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta Gminy Mycielin w roku 2022 i zawiera informacje dotyczące stanu realizacji polityk, programów i strategii realizowanych przez Gminę Mycielin i jej jednostki organizacyjne, a także sposobu wykonania uchwał podjętych przez Radę Gminy Mycielin. Rada Gminy Mycielin rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi, tj. w terminie do dnia 30 czerwca. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie tej radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych. Również mieszkańcy gminy mogą zabierać głos w debacie, po złożeniu pisemnego zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Gminy Mycielin, popartego podpisami co najmniej 20 osób. Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy Mycielin zgłoszenia. Liczba mieszkańców Gminy Mycielin mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Po zakończeniu debaty nad Raportem o stanie Gminy Mycielin za rok 2022 Rada Gminy Mycielin przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Wójtowi Gminy Mycielin wotum zaufania. Debata nad Raportem o stanie Gminy Mycielin za rok 2022 odbędzie się na sesji Rady Gminy Mycielin w dniu 22 czerwca 2023 r. W związku powyższym informujemy, iż z dniem 21 czerwca 2023 r. upływa ostateczny termin złożenia zgłoszeń do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Mycielin za rok 2022. Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Mycielin (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu, tj.: poniedziałek: od godz. 900 do godz. 1700; wtorek - piątek: od godz. 730 do godz. 1530. W zgłoszeniu powinno znaleźć się imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających poparcia. Zgłoszenia mieszkańców dokonane po dniu 21 czerwca 2023 r. nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem o stanie gminy nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem. Wzór zgłoszenia do udziału w debacie dostępny będzie w sekretariacie Urzędu Gminy Mycielin oraz na stronie internetowej www.bip.mycielin.pl w zakładce Raport o stanie gminy. « powrót
Informację wytworzył: Aleksandra Filipowicz - 2023-05-31 14:30:39 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2023-05-31 14:30:39 Utworzony: 2023-05-31 14:30:39 przez Monika Wiśniewska (modyfikator) Ostatnio zmodyfikowany: 2023-05-31 14:32:03 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|