Ochrona Środowiska :: DECYZJE ŚRODOWISKOWE :: Zawiadomienia |
Zawiadomienie z dn. 19.06.2023r. dot. skompletowania materiału dowodowego dla przedsięwzięcia
ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. z 2023r., poz. 775) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022r, poz. 1029) Wójt Gminy Mycielin ZAWIADAMIA STRONY POSTĘPOWANIA że w wyniku postępowania administracyjnego na wniosek pełnomocnika Macieja Jakubek reprezentującej firmę NATURL PRODUKT Sp. z o.o. Danowiec 32, 62-831 Korzeniew z dnia 16.11.2022r. (data wpływu do urzędu 17.11.2022r.) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na „Modernizacji istniejącego budynku suszarni jako nowej technologii usprawniającej procesy produkcyjne zachodzące w firmie oraz zakup i montaż paneli fotowoltaicznej w celu zasilenia linii produkcyjnych do wytwarzania czosnku w płatkach oraz innych warzyw o zdolności produkcyjnej do 380t/r., zakup nowych maszyn produkcyjno-technologicznych", realizowanego na terenie działek ewid. nr 159 i 160/2 obręb Danowiec, gmina Mycielin, został skompletowany materiał dowodowy. Przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przedmiotowej sprawie zawiadamiam zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 775) że strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym dostępnym do wglądu w Urzędzie Gminy Mycielin, pokój nr 1 w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia w godzinach 9.00- 14.00. W wyżej podanym terminie strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dokumentami a także wypowiedzieć się co do zebranych materiałów i dowodów stosownie do dyspozycji w art. 10 § 1 wyżej cytowanej ustawy: „organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym studium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zabranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań" oraz art. 73 § 1 i § 2 ustawy: „Strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Strona może żądać uwierzytelnienia odpisów lub kopii akt sprawy lub wydania jej z akt sprawy uwierzytelnionych odpisów, o ile jest to uzasadnione ważnym interesem strony". Informuję ponadto, że po wyznaczonym terminie na podstawie zgromadzonych dokumentów zostanie wydana decyzja w przedmiotowej sprawie. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa niniejsze zawiadomienie zostanie zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie BIP Urzędu Gminy Mycielin, www.bip.mycielin.pl i na tablicy ogłoszeń UG Mycielin. Zgodnie z art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej.
« powrót
Informację wytworzył: Barbara Ignatowicz - 2023-06-19 15:59:34 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2023-06-19 15:59:34 Utworzony: 2023-06-19 15:59:34 przez Monika Wiśniewska (modyfikator) Ostatnio zmodyfikowany: 2023-06-19 16:00:48 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|